dinsdag 27 juli 2010

zoals klei

Mijn weblog: zoals klei... komt voort uit het lied

"zoals klei in de hand van de pottebakker zo ben ik in Uw hand oh Heer, zoals klei in de hand van de pottebakker zo ben ik in Uw hand oh Heer.

Kneed mij Here God, U weet precies hoe ik zijn moet!" (elly en rikkert)

Dat is mijn verlangen! Dat de Here mij kneed precies zoals ik zijn moet!
Op dit moment zit ik thuis, ik ben overspannen.Ik ben bang, angstig, verdrietig wat zal er gebeuren in de toekomst! Ik vertrouw op God, hij is mijn God, hij heeft mij belooft dat Hij mij geneest en dat hij mij zal vernieuwen (psalm 103)!

er zijn veel dingen gebeurd de afgelopen jaren.
Ik kan ze opnoemen, maar veel zal in mijn weblogs ter sprake komen.
Onder andere onze onvervulde kinderwens, het missen van mijn moeder (die overleed toen ik 15 was) en het missen van mijn schoonvader (die vanaf het najaar 2007 een andere plek heeft dan bij ons. niet overleden)

In deze weblog zal ik proberen mijn gevoelens en gedachten neer te zetten, mijn verlangen naar God, om Hem te verstaan, maar ook het verlangen om te zijn zoals Hij wil dat ik ben. Zijn kind! Maar ook daarin mijn moeilijkheden, waarin ik vastloop.. mijn moeiten en mijn pijn, maar juist ook de vreugde ervan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Fijn dat je een bericht achterlaat, helemaal fijn wanneer je je naam achterlaat.